Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Η ζωή δεν μετριέται σε νομίσματα....

Δεν θέλω να γίνω "κάτι", 
                δεν το επιθυμώ.
Δεν θέλω να με θυμούνται,
                για αυτόν που ήταν "κάτι".
Δεν θέλω αυτό το "κάτι",
                να επηρεάζει την ζωή μου.
Μπορεί να είναι ισχυρό, αλλά 
             δεν μπορεί να αγοράσει τα πάντα.
Γιατί υπάρχουν ποιο ισχυρά πράγματα από αυτό το "κάτι",      
                       που δεν μπορεί να τα αγοράσει.
Δεν μπορεί να εξαγοράσει τα όνειρα,
γιατί δεν είναι φυλαγμένα στο συρτάρι,
μέχρι να τα αγοράσει κάποιος.
Δεν μπορεί να αγοράσει 
την αγάπη, ούτε την φιλία.
Δεν μπορεί να εξαγοράσει
τον ήλιο,
μήτε το φεγγάρι,
μήτε την βροχή.
Πόσο μάλλον την ζωή ή τον θάνατο.
Μπορεί να εξαγοράζει τους ανθρώπους,
αλλά μπροστά μου δεν έχει καθόλου δύναμη,
είναι ανίσχυρο και δεν θέλω
να με θυμούνται για αυτό το "κάτι".
Θέλω να με θυμούνται
για αυτό που είμαι τώρα και θα παραμείνω,
και χαίρομαι για αυτό.
Όσο φτωχός και να είμαι
αυτό θέλω να παραμείνω,
να παραμείνω ΚΆΠΟΙΟΣ,
γιατί μπορεί να μην έχω αυτό το "κάτι"
αλλά είμαι πλούσιους
στην αγάπη,
την φιλία κ΄
στην ψυχή.
Δεν θα μου λείψει τίποτα γιατί έχω φίλους που τους αγαπάω και μπορώ να στηριχτώ πάνω τους
και αυτό δεν συγκρίνετε
με όλα τα "λεφτά" του κόσμου...

Το χρήμα είναι γλυκό, αλλά δεν φέρνει πάντοτε την ευτυχία...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου