Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Και μετά σκοτάδι.

ΚΑΝΕΝΑΣ.
Το μόνο που ήμαστε είναι κανένας.
Δεν ήμαστε τίποτα.
Κλείνω τα μάτια για μια στιγμή...
Εικόνες. Πολλές εικόνες.

Και μετά σκοτάδι...


Κανένας τους δεν έχει απομείνει.
Όλοι διαλύθηκαν εχθροί και φίλοι.
Είμαι μόνος.
Όλα χάθηκαν σε μια στιγμή,στην στιγμή που νόμιζα ότι είχα τα πάντα.
Δεν ήμαστε τίποτα.
Δεν είμαι τίποτα.
''Το μόνο που ήμαστε είναι σκόνη στον αέρα.'' όπως λένε και οι Κansas.
Είμαι ένας μπροστά σε τόσους δισεκατομμύρια ανθρώπους..
Γιατί να είμαι ξεχωριστός;
Γιατί εγώ;
Όλοι φύγανε!
Με άφησαν να περιμένω,
να περιμένω μια αιωνιότητα,
να περιμένω να γυρίσει το ρολόι ανάποδα
και ο χρόνος να κυλίσει πίσω.

Και μετά σκοτάδι...


Πίσω και πάλι πίσω.
Στέκομαι εκεί.
« Γύρισα.» φωνάζω αλλά μόνο εγώ ακούω την φωνή μου.
Την φωνή μου;
Είναι αλήθεια η φωνή μου;
Τι τραγικό; Τι ειρωνικό που ακούγετε!
Είχα καιρό να την ακούσω,να μιλήσω σε κάποιον.
Έπαψα να την αναγνωρίζω.
Δεν απέμεινε κανείς.
Μήπως άργησα;
που πήγαν όλοι;
Ακόμα και ο ήλιος χάνετε από μπροστά μου.
Έπαψα να ακούω,
να πιάνω,
να μυρίζω,
να νιώθω,
να βλέπω.

Και μετά σκοτάδι...




Το ρολόι ούτε ορίζει, ούτε ελέγχει τον χρόνο.
Και δεν πρόκειται να το κάνει ποτέ.
Ο χρόνος είναι ένα από τα ισχυρότερα πράγματα που δεν θα μπορέσει ποτέ ο άνθρωπος να ελέγξει.
Για αυτό ζήσε την στιγμή,
πριν ο χρόνος τρέξει
και μαζί του χαθούν 
τα πάντα.






2 σχόλια:

  1. κρατάω την τελευταία σου φράση:
    Για αυτό ζήσε την στιγμή,
    πριν ο χρόνος τρέξει
    και μαζί του χαθούν
    τα πάντα.

    όταν ζούμε τη κάθε στιγμή, ακόμη και η σκοτεινια, η μοναξιά μας , αποκτά αξία^
    και μετά απολαμβάνουμε το φως π έρχεται με μεγαλύτερη ευχαριστηση^

    πολυυ όμορφο:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δυστυχώς δεν έχω ζήσει τις στιγμές που θα ήθελα. Όχι γιατί δεν μου δόθηκε η ευκαιρία αλλά γιατί δεν πήρα το ρίσκο για να τις ζήσω...

      ευχαριστω :))

      Διαγραφή